lauantai 14. syyskuuta 2013

Kivusta nautintoon on matkaa pelottavan vähän

Eli olen tällä kertaa vähän kysellyt asioita kavereiltani, Rossulta, Emulta, Saralta sekä Janetelta. Nämä olivat sellaisia asioita, jotka välillä häiritsevät minua todella paljon. Miksen minä saa tehdä näitä ? Koska olen laitoksessa. Miksi olen laitoksessa ? Äitini takia. Pitäisikö minun siis syyttää äitiäni nuoruuteni ns.pilaamisesta. Enhän minä voi häntäkään syyttää, jokaisella on omat ongelmansa. En oikein tiedä ketä syyttäisin, laitoksen sääntöjen keksijöitä ? Sossua, joka ei päästä pois ?
Mutta mennäänpäs tähän asiaan.
 Miltä tuntuu kun saa pitää puhelimen koko yön arkena ?
- Kivalta, mutta joskus rasittavalta. Se vie kyllä ärsyttävän paljon huomiota, että välillä yöunet jää vähän vähemmälle, kun keskittyy vain siihen.

Miltä tuntuu kun saa käydä jääkaapilla milloin haluaa ?
- Ihanalta. Siellä kyllä käy, vaikkei edes tekisi mieli mitään. Välillä ei edes muista mitä siellä olikaan, niin pitää käydä uudestaan. Toki sitä uudella katselemiskerralla toivoo, että sinne olisi ilmestynyt jotain uutta.

Miltä tuntuu kun saa katsoa kymmenen jälkeen jotain sarjaa ?
- Välillä on vain pakko katsoa se sarja mitä seuraa ( esim.BB ) eli sitä ennemmin ei pääse nukkumaan. Eli kyllä se on välillä kivaa, mutta välillä taas hieman taakka.
Miltä tuntuu kun talossa on vain perheenjäseniä eikä ketään muita ylimääräisiä ?
- Turvalliselta ja rennolta. Saa olla ihan vapaasti minkälainen haluaa.

Miltä tuntuu kun ei ole virallista siivouspäivää ?
- Hieman huonolta, sillä sitten siivoaisi useammin. Siivoaminen on kivaa ja siistissä asunnossa on paljon parempi olla, mutta joskus ei meinaa riittää aika, koska ei ole sopinut mitään tiettyä päivää siivoamiseen.
 
Miltä tuntuu olla kavereiden kanssa ilman, että on sopinut milloin tulee, ym ?
- Todella hyvältä, tuntee olonsa vapaaksi. Se on myös rentoa ja rauhallista. Välillä kyllä tätä asiaa ei edes ajattele, koska se on niin normaalia. 

Muutamia kysymyksiä jätin pois tästä, mutta iso kiitos kavereilleni, jotka viitsivät vastata hyvin, eikä vain, että ihan normaalilta, ei mitenkään erityisemmältä tyylisesti. Olette mahtavia, muistakaa se.
Tietenkin lukijani, tekin olette mahtavia !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti