sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Mun synttärit ois nyt, mut mä päätin siirtää

Minulla on siis tänään synttärit. Täytän 15 vuotta enkä voi uskoa sitä. Miten aika menee niin nopeasti ? Tänä vuonna tulee muutenkin täyteen 3 vuotta laitoselämää. Tuntuu niin oudolta.. Minä kasvan koko ajan, mutta minusta tuntuu, etten siltikään ymmärrä elämää ja tätä kaikkea ympärillämme olevaa. 
En yleensä tykkää poseerata kuviin ja olin todella hämmästynyt, että tämä kuva onnistui mielestäni todella hyvin. On todella ahdistavaa, kun kamera katsoo sinua ja yrität olla mahdollisimman kaunis. Kaikki asennot tuntuvat hyviltä, mutta katsoessasi kuvia huomaat niiden näyttävän enemmänkin järkyttäviltä. Itse en osaa hymyillä hyvin hampaat näkyvissä, se näyttää jotenkin epäaidolta. Paitsi silloin, kun minua naurattaa ja nauran oikeasti. 
Mutta tämä on vain synttäripäiväni. Olen jo itkenyt tänään, nauranutkin. Lenkillä ollessani itkin ihan hysteerisesti. En toki sitä, että olisin pelännyt vanhenemista. Minulle vain tuli ikävä äitiä, enkä pystynyt estämään kyyneliä. Kuulin siskoltani, että hän on vieläkin jatkanut juomista. Ei hän tajua lopettaa. Hän on liian tyhmä.

14 kommenttia: