perjantai 15. helmikuuta 2013

Ole rauhassa, kyllä mä sua seuraan


Okei, elikkäs tein taas kerran teidän iloksi tai harmiksenne videopostauksen. Saatte minusta vielä pinnallisemman kuvan, se ei ole erityisen kivaa.. Mutta pakkohan teidän on ymmärtää, että olen ihan tavallinen ihminen. Ja minun on pakko ymmärtää, etten voi esittää liiankaan fiksua. Totta kai minäkin olen välillä hyvin tyhmä ja hullu, en voi sitä kieltää. Mutta toivon hartaasti, ettette leimaa minua heti massalissupissisteiniksi. Taidan videolla vähän vaikuttaa siltä, pyydän todella paljon anteeksi tästä asiasta.


Ja lopuksi vielä, kaverini blogi tähän. Hän on siis tuo Rosanna, joka teki minun kanssani videopostauksen.

2 kommenttia:

  1. Sillon kun olin nuori (2006) niin tämä soi radiossa joka päivä. Mitä vanhemmaksi tuun sitä enemmän totta se on. Sun on niin helppo olla nuori ja kaunis. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=7kwM_AXWnNw

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja niin ihana biisi ♥ Laulettiin juuri kaverin kanssa tätä eilen singstarissa !

      Poista