torstai 1. elokuuta 2013

Annat tikkarin ja viet sen pois, niin hajoitat mut ja hallitset

Olen nyt tällä hetkellä taas äiteen luona. Onneksi. Oli kyllä hieman kiistaa, että menenkö torstaina vai perjantaina. Oma ohjaajani oli sitä mieltä, että minun pitäisi mennä vasta perjantaina. Tai hän itse asiassa oli torstain puolella, mutta käyttäydyin kuulemma niin huonosti, että olisin päässyt vasta perjantaina. Anteeksi mitä ? Ai, että huonoa käytöstä. Lasketaanko huonoksi käytökseksi se, jos et pysty puhumaan sinua ahdistavista asioista huonona päivänäsi ?
 Eli maanantaina juttelimme, tai no minä vain kysyin, että pääsenkö katsomaan kavereitani. Oma ohjaajani sitten rupesi juttelemaan muistakina asioista. Olin pyytänyt häneltä, ettei hän ei puhuisi yhdestä tietystä asiasta, mutta tietenkin hänen piti jutella siitä. Luuletko tosissasi Roosa, että hän olisi voinut jättää sen väliin ? Minulla oli muutenkin huono päivä, laitos ahdisti ja mieli muutenkin maassa, joten tiuskin vähän hänelle, koska en olisi halunnut puhua siitä asiasta. Hän kysyi kysymyksiä, joita kuuntelin vain sivukorvalla. Kun minun piti vastata, sanoin että en ymmärtänyt. Hän käski minun vastata, en saisi esittää tyhmää. Anteeksi, mutta en kuunnellut !
 Kävin sitten seuraavana päivänä kysymyssä monelta lähden torstaina lomille. Et sä ole vielä torstaina lähdössä, vasta perjantainahan sinä lähdet. Anteeksi mitä ? Joo, oma ohjaajasi on kirjoittanut tänne, että olet käyttäytynyt vähän huonosti, joten et pääsekkään lähtemään torstaina. Olin suoraan sanottuna raivoissani, sillä oma ohjaajani ei edes kertonut minulle, että en pääsekkään torstaina. Minulla oli paha päivä, ymmärtääkä se ! Onneksi toiminnan johtaja tuli käymään ja sain selitettyä hänelle tilanteen. Hän sentään ymmärsi ja päästi minut onneksi lomille. Kiitos paljon hänelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti