torstai 4. heinäkuuta 2013

Sitä luulee ittensä tuntevansa

Joku teistä anonyymeista silloin linkkasi minulle sen videon, jossa oli laitostyttöjä. En tajunnut heti silloin heti, että he olivat Maailman ihanin tyttö projektista, jonka minä olen juuri myös aloittanut. Eli siis jos joku ei tiedä kyseistä projektia, niin siinä siis otetaan kuvia nuoren valitsimissa vaatteissa ja paikoissa. Teen projektin sen takia, että voisin katsoa itseäni lempeämmin. Ymmärtää, että minussa on virheitä, mutta minun on vain pakko hyväksyä ne. Katsoa kuvia, kohdata itseni.
Harjoitella keskipisteenä olemista, on vain sinä, kamera ja ohjaaja. On vain pakko eläytyä, mennä mukaan siihen. Ensin kyllä ahdisti hieman, poseeraukset eivät olleet edes mielessäni. Ohjaaja sanoi, että mitä on pahinta mitä voisi tapahtua ? Mietin hieman ja sanoin, että se että näet minut heittäytyneenä. Hän sanoi, että on nähnyt minut jo sellaisena, joten sillä ei ole mitään merkitystä. Jos en tykkää kuvista, minun ei ole pakko kohdata niitä. Tuossa on yksi kuva reissusta, muita vielä katselen hieman negatiivisempana. Toivon, että näkemykseni muuttuisi. 
Alapuolella on linkki jos joku haluaa tietää enemmän.



2 kommenttia:

  1. Upeaa, että oot päässy tuohon projektiin:) Oon lukenut sen Maailman ihanin tyttö-kirjan, ja ne on tosi kauniita kuvia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua huomasin vasta nyt tämän kommentin, mutta niin ihana projektihan se on. (-:

      Poista