tiistai 11. kesäkuuta 2013

Asiat muuntaa muotoaan

Olin nyt siis puolen vuoden jälkeen vihdoinkin äiteellä yötä. Tulin eilen aamulla ja lähden tänään illalla, joten aikaa oli runsaasti verrattuna muihin tapaamisiin. Kyllä minua ehkä vähän pelotti, mutta ei itse asiassa erityisemmin. Kaikki on ainakin tähän asti mennyt hyvin. Toivon, että niin sujuu tämäkin päivä..
Olen jotenkin ihmeellisesti tutustunut erääseen ihmiseen. Tai no tiesimme toisemme jo entuudestamme, mutta rupesimme nyt jotenkin juttelemaan. Sitten siirryimme virtuualimaailmasta puhelimiin, joka on aika outoa minun kannaltani. En erityisemmin tykkää olla puhelimessa hiljaisten hetkien takia, koska en välttämättä aina tiedä, miten paikkailen niitä. Joten oli todella yllätys, että pystyin juttelemaan tämän henkilön kanssa monta tuntia puhelimessa. Se ei ollut edes vaivaannuttavaa niin kuin yleensä, eli olin todella yllättynyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti