tiistai 22. tammikuuta 2013

Lapsi on kai päästänsä sekaisin

Kirjoitan tätä tällä hetkellä kaverillani, jonka luokse menin suoraan koulusta. Vähän vaihtelua laitoksen arkeen, joka tuntuu minusta välillä niin turhauttavalta. Olen huomenna menossa omaohjaajareissulle eli siis vietän päivän oma ohjaajana kanssa kahdestaan ja teemme sitä, mitä minä haluan. Tällä kertaa minulla ei ole oikein mitään toiveita, haluan ostaa muutaman vaatteen ja käydä syömässä, ehkä katsoa elokuvan. En tiedä. Ehkä mielummin vain istuisin syrjäisessä kahvilassa tumma kahvikuppi kätösissäni ja juttelisin hänen kanssaan. Mutta katsoo sitten huomenna. Ja olin maininnut täällä yhdessä postauksessa, että menisin terapiaan ja siitä koko ajan järkkäillään. Ajatella, menen tuntemattomalle ihmisille puhumaan tunteistani. Wou, olen todellakin yllättynyt itsestäni ! Niin, jos edes pystyn puhumaan hänelle. Toivon, että en ryntää pois huoneesta tai ole vain hiljaa vittuuntuneena. Niin ei saa tapahtua. 
Tässä pieneksi piristykseksi yksi todella, todella pieni video. Anteeksi, mutta en saanut sanonuttua melkein mitään naurultani. Sanokaa vain, jos olisi kiva saada videopostaus joskus.
lisäys :
Ja tässä puhun enkä vain naura, vaikka nauran kyllä todella paljon. Anteeksi, jos ette kuule mitä sanon ja äänensävyni voi mennä ihan miten sattuu. Ja jos ääneni kuulostaa joisakin kohtii möreältä, niin se on vain videon syytä. Tunnen oloni todella tyhmäksi, kun näytän itseni ihan livenä. Niin, minäkin olen vain ihminen täällä kirjoituksien keskellä.



8 kommenttia:

  1. kiva banneri ! tykkään muutenkin sun kirjotus tavasta :)
    Käy toki kommentoimas mielipitees munkin blogista, arvostan palautetta ;)
    emmajamanta.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Molemmat niin kauniita nuoria tyttöjä. :) Oon paljon, paljon vanhempi mies mutta kiinnostaa juuri tämä "laitos"tausta, koska itse en koskaan kokenu sitä. Kaiken muun olen kokenu ja nähnyt. Hyvä blogi, jatka samaan malliin.

    PS. oon muuten kovassa kännissä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kai.. :d Ja tuota miten voi kokea kaiken, en oikein käsittänyt tuota. Oletko siis ollut jollain lailla sossun kanssa tekemisissä vai ? Ja jos saan kysyä, niin miten tuo känni juttu tähän liittyi ?

      Poista
    2. Känni liittyi siten ettei koko jutussa ole tolkkua. :D Tarkotin että oon nähny elämäs kaikenlaista mutta ei ole käsitystä mitä olla laitoksessa (no ei se niin kummallista ole). Siksi mielenkiintoinen blogi ja käyn kattelees sillon tällön.

      Poista
    3. Okei :D Ai okei, no kiitos ! Niin, laitoksessa asuminen on kyllä välillä turhauttavaa, mutta tiedän, että tämä on tällä hetkellä paras paikka asua minun kohdallani (:

      Poista
  3. IHANA SUN ÄÄÄNI :DDD:D:D:D:D:D:DD:D:D:DDD nauran tääk kipppuras XD <3

    VastaaPoista