keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Nyt jos kestät tämän vuoden, niin on seuraava.

Mun fiilikset on ihan hyvät tällä hetkellä, ei mitään erityisempää. Maanantaina mä menin kirjastoon etsimään jotain järkevää lukemista ja mun käteen tarttu siitä sitten seitsemän kirjaa. Niiden kanssa mä raahauduin sinne lukusaliin ja luin niistä yhtä, joka osoittautui ihan surkeaksi kirjaksi, jossa ei ollut yhtään tunteita. Sen kirjan mä ehdin lukea siinä tunnissa, kunnes mun piti lähteä. Tiistaina mä olin taas showtansissa, joka tuntuu jo mun mielestä mukavalta harrastukselta, vaikka mun mielipiteet siitä aluksi oli aika alhaalla.. Tällä hetkellä mä kirjoitan tälläisestä rauhallisesta kahvilassa, jossa on kaksi laitospoikaa ja muita poikia, joita en tunne. Yksi on koneella, niin kuin minäkin, osa katsoo telkkaa ja loput pelaa tossa biljardia. Mä odotan tässä äiteelle pääsyä taas viikonlopuksi, vaikka silloin osa mun kavereista on muualla. Kyllä mä silti tekemistä keksin ja ajattelin myös värjätä myös hiukset. Voin pistää tänne ennen ja jälkeen kuvat mun ihanalla kännykän kameran laadulla. Ensi viikolla menen sitten kavereiden kanssa Justimusfilmsin keikalle lauantaina ja sen jälkeen menen suoraan Janetelle yöksi. Mutta mulla on hyvä fiilis, yrittäkää tekin pitää sellainen !
Vanhaan elämään
Paljon valheita jää
Nyt sen selvemmin nään
Kun ei ole hämärää enään
Sillä olen matkalla valoon

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti