sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Ennen oli teennäistä, ku piti nauraa

Teen tälläisen pienen haasteen nyt, koska kaipasin jotain vähän uutta.

1. Bloggeri vai facebook ?- Facebook, koska sieltä mä saan tietää paremmin mitä kaikille kuuluu
2. Raha vai rakkaus ?- Niin kliseinen kysymys, mutta vastataan nyt että rakkaus vie voiton
3. Robin vai Justin Bieber ?- Ehkä vaikea kysymys, mutta kyllä se JB vie voiton silti
4. Demi vai MissMix ?- En MissMix:iä lue, joten Demi
5. Kiharat vai suorat hiukset ?- Ehkä niin perus, kihara hiuksiset haluaisivat suorat hiukset ja suora hiuksiset haluaisivat kiharat. Mutta mä kuulun tohon ekaan ryhmään enemmän.

6. Spotify vai Youtube ?- Spotify on välillä ihan kiva kuunnella, mutta enemmän tuttu Youtube vie voiton
7. Kaverit vai Perhe ?- Apua mikä kysymys ! Tähän ei itse asiassa ole oikeata vastausta. Perhe on tietenkin tärkeämpi, koska sen on tuntenut niin kauan, mutta jos tätä mietitään siinä mielessä kumman jättäisi elämään tänne maailmaan niin vastaus olisi kaverit, koska perhe on elänyt jo suurinpiirtein elämän kohokohdat. Mutta mä niin vihaan tälläisiä kysymyksiä, koska mä itekkin mietin aina tälläisiä.
8. Kannatatko luonnollisuutta vai rajua meikkiä ?- Sellainen keski meikki on ihan jees, mutta enemmän mä kannatan luonnollisuutta

9. Pikkumekko vai lökärit ja huppari ?- En oikein ikinä oo missään pikkumekossa, mutta kyllähän sellaisen ehkä voisi pistää jonnekkin tärkeään tapahtumaan. En osaa vastata.
10. olisitko malli, näyttelijä vai laulaja ? - En mikään. Mallien täytyy pysyä samassa painossa, olla nättejä, poseerata ja olla niin ah, muodikkaita. Näyttelijöiden elämään kuuluu niin paljon draamaa ja joutuisi aina miettimään mikä leffa tuo mainetta ja mikä kannattaa välttää kaukaa. Laulaja ei, koska mulla ei oo mikään paras ääni. Mutta jos sitä kehittäis, niin ehkä sitten mieluiten se. 
Anteeksi todella paljon, että joudun pistämään kuvia netistä melkein koko ajan. Minulla ei ole tällä hetkellä omaa kameraa, koska se meni valitettavasti rikki. Mutta voin aina kun,  menen äiteelläni niin pistää kuvia, joita ei ole otettu netistä.
Mutta eilen illalla mä vaan katselin leffan, jossa ei ollu juonta eikä siitä tajunnut itse asiassa edes mitään. Menin palelemaan pihalle laitospojan kanssa, kun se skeittaili ja me juteltiin. Tulin sisälle ja juttelin yökölle, joka oli tullut yhdeksältä töihin. Mä voisin joku päivä ehkä tehdä laitospäivän rytmin. Pitääpä suunnitella. Mutta nyt kello näyttää sitä, että mun konevuoro loppuu. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti