keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Ja kun viimein sä ymmärrät silloin jo myöhäistä on

Mulla menee ihan hyvin, arki menee hyvin, ystävyyssuhteet menee hyvin, kaikki ihan normaalisti. Onko mulla niin tylsä elämä, kun mitään ei tapahdu ? No en mä tarkoittanut tuota, kyllä mulla on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista, asioita joita kertoi vain lähimmäisille. Mutta välillä pitää olla ihan perus arki, johon voi aina hypätä kun elämä menee liian lujaa. 
Mun haave NYT tällä hetkellä, ei siis mikään tulevaisuuden haave ( ne on paljon isompia ) niin olis sellainen ihana kirjasto kotona ! Sellainen aika suuri jossa olisi valtavasti kirjoja eri aiheryhmistä. Siellä vois olla sohvia ja nojatuoleja, jonne käpertyä kirjan kanssa. Mutta ei nyt niin hirveen suuri, koska ne on pelottavia.. Sitten taas pieneen ei varmaan mahtuisi kaikkea mitä mä haluaisin, joten mieluiten sellainen keskikokoinen. Mutta mistä mä vetäisen tilaa, sohvia ja paljon kirjoja ? No, ehkä mä väin tyydyn kirjahyllyyn joka on täynnä kirjoja.. Mutta sellaistakaan mulla ei vielä ole, ehkä pitäisi hankkia. 
Mutta mulla ei ole nyt hirveästi aikaa, koska laitoksen kello tikittää koko ajan eteenpäin kertoen, että mun puolen tunnin konevuoro on loppumassa. Olen viikonlopun täällä laitoksessa, joka on välillä ehkä kivaa, mutta nyt tuntuu että mulla ei tosissaaan olisi mitään tekemistä. Ehkä mä vaan pistän hiusnaamion ja otan rennosti katsomalla elokuvaa. Tai hengailen vähäisten ihmisten kanssa, jotka ovat täällä. Suurin osa kyllä menee kotiin, mutta toivottavasti täällä olisi edes muutama tyyppi. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti