sunnuntai 19. elokuuta 2012

Olen sukeltanut kiehuvaan veteen koska sydän sanoi niin

Mä olen tyytyväinen. Ja iloinen. Ja kaikkea muuta ihanaa. 
Olin koko viikonlopun äiteellä ja oli ihanaa olla kavereiden kanssa ! Äiteelläkin olin ollut viimeks joku 2-3 viikkoa sitten, niin olihan se kivaa nyt tännekkin palata. Oon ollut tuhlaaja päällä ja kuluttanut rahaani lävistys koruun, vaatteisiin, sormukseen, kirjoihin ja muuhun turhaan. Mutta välillä on ihan kiva tuhlata rahoja, mitä järkeä säästää edes ? No ei ny kai, kyllä mäkin yritän aina säästää ja sitten tuhlaan kun on jokin tarve. Mä en ole oikein sellainen ihminen, joka säästää kaikki rahansa ja oon kauhea pihi. Mutta en mä kyllä kallistu sellaisen tuhlaajankaan puoleen, joka kuluttaa kaikki rahansa heti kun saa ne. Mä oon sellainen kultaisen keskitien kulkija. 
Olen ihan hulluna nyt Pelle Miljoonaan, siis miten joku voi edes keksiä niin ihania sanoja ? Voin pistää niitä vähän tähän sitten.
Ajattelen sitä kaikkea, oliko se turhaa. Jos en olisi tehnyt niin, olisiko elämäni pysynyt samanlaisena. Olisinko vain pitänyt murheeni sisälläni ? Vai oliko minulla edes murheita, niin kaikki sanovat, mutta miten he voivat tietää sen. Ei kukaan voi tietää ajatuksiani tai tunteitani, joten mistä he tietäisivät onko minulla murheita. ' Epätavallinen käytös kertoo murheista. Jos tekee jotain normaalista poikkeavaa sen voi selittää murheilla, jotka valtaa elämää niin paljon ettei niiden kanssa pysty elämään ' Ja paskat sanon minä. Vai pitäisikö minun vain ylistää tuollaista ajattelutapaa ? Uskoa siihen ja tajuta sen kautta asioita. Mutta kun minä en ole ennemminkään tehnyt mitään, vaikka minulla on ollut murheita. Miksi nyt sitten tulisi jotain normaalista poikkeavaa ? En tiedä, ehkä joku voisi selittää minulle vähän tätä elämää ja ajatustyylejä. 
Aloitan muuten varmaan show tanssin Emun ja Janeten kanssa. Saisi enemmän arkea tähän elämään ja voisi pikkuhiljaa unohtaa kesän kaikki auringonsäteet ja keskittyä syksyn lehtien putoiluun.
olen rikkonut lakia
tehnyt syntiä
tyhmyyden takia
olen saanut kärsiä
silti kaiken oli käytävä niin
koska sydän sanoi niin
Olen ollut ylpeä
koska sydän sanoi niin
olen usein saanut kärsiä
koska sydän sanoi niin
elämä voi olla valaistu tie
joka turvallisesti perille vie
olen käynyt sivuteilläkin
koska sydän sanoi niin
Sisko meille on annettu elämä
ja mä en aio heittää sitä menemään
olen aina tarttunut joka sekunttiin
ja se on sattunut
mutta sydän sanoi niin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti