sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

kiitos jokaisesta hetkestä

Hiukset sekaisin ja väsyttää. Uniset silmät tähän maailmaan avautuu ja katse kääntyy kelloon. Ei, en haluakkaan nähdä sitä. Silti luvut mieleen pintyy ja ajatukset laitokseen palaamisesta. Ei, en halua enää sinne. En pysty palamaan sinne muistojen pesään. Muistot hautoituu siellä ja ne kuoriutuu heti, kun mä tulen sinne. Jokainen hetki, jokainen suudelma tulee mieleen. Tuossa sä sanoit, kuinka kaunis mä olen. Katse kääntyy ja muistot palautuu mieliin. Tuossa mä huusin sulle. Mutta mä olen vahva ja unohdan kaiken. Sä et ollut mun arvoinen. Mä en sun takia pilaa elämääni. Tän tekstin jälkeen mä en vihaa sinua, en rakasta sinua. Pidän sinua tavallisena ihmisenä. Koska mä olen vahva ja en enää halua muistella vanhoja hetkiä. 


Stressi ja tunteiden puutostila

Sai sisälläni aikaan ukonilman
Ja huomaamatta
Tiemme alkoi eroomaan
Se oli utopista kun käveltiin kaksiteen
Vaik suoraan myrskyn silmään
Yhtäkkii viha meidän välillämme jatkoi vaan yltymistään
Enkä mä päässy sun sateenvarjon alle suojaan


Miks riidellään ja rähistään

Kaadetaan haavalle suolaa

Jos toisen käsistä päästää

Aina tällane arpii jättää
Ois pitäny jutella enemmän, 
Miten se ois menny kaaoksen keskellä
Vaan pahempaan suuntaan
Ei se auta, et haukkuu ja huutaa
Väärään suuntaan molemmat mentiin
Kohdeltiin kaltoin väärin tehtiin



Mä loukkasin, sä kusetit

Revit auki mun sydämen useesti
Miks syytetään virheist?
Miks meist on tullu näi hirveit?
Niin ilkeit toisii kohtaan

Tiedän et sattuu molempii

Mikään ei kestä, se todettiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti