lauantai 8. maaliskuuta 2014

Ei ne huomaa, vaikka tuijottaa

Teen tämän haasteen taas kerran, mutta ei se mitään.
Tarkotuksena on siis kertoa 11 asiaa itsestään, vastata haastajan 11 omakeksimään kysymykseen ja etsiä 11 uutta blogia jotka haastaa. Takaisin haastaminen on kiellettyä.

11. Asiaa minusta
1. Minua ahdistaa syödä tuntemattomien kanssa samassa pöydässä.
2. Tarkkailen paljon ihmisiä ja mietin heille elämäntarinoita.
3. Melkein kaikki ystäväni ja tuttuni jollain tavalla kommentoivat nauruani, sillä se muuttuu todella paljon ja kuulostaa välillä hieman oudolta. 
4. Otan ehkä laitoksesta päästyäni tatuoinnnin korvan taakse, numeron 23, sillä se kuvaa elämääni. 
5. Haluaisin työskennellä murhaajien ja muiden vankien ns. psykologina, mutta tiedän, että en ikinä sitä tule tekemään.
6. Olen tyytyväinen kroppaani, 2-3 vuotta sitten taisi olla itseinho vaihe menossa. Onneksi ei enää.
7. Vihaan seitsemän numeroa, jokin sen asenteessa ei sovi yhteen minun kanssani.
8. En hirveästi pidä siitä, että ihmiset koskettelevat minua esim. taputtavat olkapäälle, ravistavat vähän poskea.
9. En pidä yhteyttä sukuuni paitsi äitiini ja siskopuoleeni.
10. En kuulu kirkkoon, eli minua ei ole kastettu enkä ole käynyt rippikoulua. Aion mennä siis naimisiin maistraatissa.
11. Minua kutsutaan toisella nimellä, joten aina jos minulta kysytään toista nimeä, joudun selittelemään että se on Roosa ja etunimeäni ei käytetä.
Kysymykset:

1. Mikä on tärkein asia elämässäsi?
Positiivinen elämänasenne.

2. Onks sull sisaruksii?
Puolisisko kyllä.

3. ooks hyvä koulus?
Ihan okei, ka 8,25.

4. Kana vai nugetti?
Kana.

5. Mill luokal oot?
Ysiluokalla eli pian peruskoulu ohi.

6. Jos olisit poika mitä tekisit ekana?
Menisin kadulle ja pyytäisin jotakuta lyömään minua munille. Jos kukaan ei tekisi sitä, puristaisin jotakuta naista pepusta ja toivoisin, että hän tekisi sen. Munille lyöminen olisi kiva kokea.

7. kaverit vai perhe?
En halua vastata kysymykseen.

8. monesko kysymys menos?
Kahdeksas.

9. mikä eläin haluisit olla?
Musta puuma.

10. kananugetit vai ranskalaiset?
Ranskalaiset.

11. kuinka kauan oot blogannu?
Hmm, yli kaksi vuotta. Osan postauksista olen poistanut, joten en ole varma. 


En haasta ketään, joten en tee kysymyksiä. 
 Ja kyllä, bloggerilla on ongelma kanssani ja tämän vuoksi tälläinen teksti. 

2 kommenttia: