lauantai 29. kesäkuuta 2013

Tähän maailmaan meitä mahtuu monta

Eli tuli jo muutamia veikkauksia siitä, että mitä olen päättänyt, josta laitos ei pidä. Päätökseni ei ole niin hurja kuin luulitte, se on ihan pieni. Mutta silti laitos ei pidä siitä. Eli olen tutustunut -94 syntyneeseen poikaan, jonka kanssa olen yhteyksissä. Olen siis päättänyt, että en heivaa häntä heti pois elämästäni, vaikka laitos sitä haluaisikin salaa. He luulevat, että poika raiskaa minut pusikossa samalla kun hän vetää huumeita. Nyt joku ohjaajista varmasti lukee tätä ja ajattelee, ei se nyt noin mene. Mutta te pelkäätte niin paljon, että minulle tapahtuu jotain hänen seurassaan..
Ymmärrän kyllä. Minua 3 ja puoli vuotta vanhempi poika, eivät tiedä onko hän kunnollinen vai ei, olen alle 16 vuotias. Heitä pelottaa minun puolestani, vaikka ei tarvisi. He pitävät varmasti päätöstäni huonona, miksi hänen pitää olla yhteyksissä siihen poikaan. Mutta poika on erityisen mukava, ymmärtäväinen. Herkkä ja samalla huumorintajuinen. Kysyin, että pitäisikö minun tuoda hänen laitokseen näytille, niin vastaus suhahtaa nopeasti yksikön johtajan huulilta : " Ei, tänne ei tule mitään täysikäisiä poikia tapamaan sinun ikäistäsi nuorta tyttöä. "
Eli en saa edes muuttaa heidän käsitystään pojasta. He kuulemma tarkkailevat tilannetta ja kuulemma eivät hyväksyisi seurusteluamme. Jos niin tapahtuu, tulee kuulemma paljon vakavia keskusteluja molempien osapuolten kanssa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti