lauantai 22. kesäkuuta 2013

Mut tiedätsä oikein kuinka mä pelkään

Pahoittelen hieman, että en ole kirjoitellut. En vain ole pystynyt. Syy ei ole se, että olisin niin henkisesti huonossa kunnossa vaan sen takia, että olen jäänyt nyt laitokselle monista asioista kiinni, joten.. Viime viikolla jäin siis tupakoimisesta kiinni, pääsin helpolla ja sain vain muutaman päivän menokieltoa ja extra kotitöitä. Maanantaina ohjaajat olivat huolestuneita minusta, ymmärrän kyllä heitä, mutta silloin olin hiemasti sanoen ärsyyntynyt ja suutuksissani. En kerro syitä, miksi he olivat huolestuneita. Mutta siis minulta vietiin puhelin ja tietokone kolmeksi päiväksi pois. En saanut ilmoittaa ihmisille, miksi minuun ei saa yhteyttä, joka on järjettömän typerää. He ovat varmasti huolissan, joten eikö olisi heitä edes ajatella ja sen takia antaa luvan minun edes ilmoittaa, että sain kolmeksi päiväksi nyt pienen "rangaistuksen".
No oikeasti olin saanut yhteyden kavereihini, sillä olin ottanut yöpuhelimen sunnuntaista maanantaihin, eli siis olin ottanut kännykästäni simkortin ja siirtänyt sen toiseen kännykkään. Valitettavasti jäin tästä kiinni keskiviikko iltana, torstai aamuna olisin saanut puhelimen, mutta.. Niin, tuosta typeryydestä sai lisää aikaa, joten siitä olin sitten perjantai puolipäivään asti ilman minkäänlaista yhteyttä ihmisiin. Tietenkin minulla oli oikeus soittaa sosiaalityöntekijälle ja äidille.
Mutta nyt minulta vietiin siis nettitikku, luottamus kuulemma poissa ( moneskohan kerta.. ) ja en tiedä tuleeko vielä rangaistuksia. Toivottavasti ei. Pääsin kyllä ihme kyllä lomille, eli olen tällä hetkellä äiteellä. Kaikki on mennyt todella hyvin, istuskelimme jopa neljä tuntia äiteen kanssa parvekkeella juoden kahvia ja naureskellen. Se oli hieman outoa, sillä emme yleensä tee sellaista. Minusta tuntuu, että pikkuhiljaa saamme välimme korjattua. Silti vielä tulevaisuudessa odottaa se keskustelu, kun kysyn syitä kaikkiin hänen tekosiinsa.. Mutta ei vielä.


2 kommenttia:

  1. ai sä poltat DD: jotenkin kun oon lueskellut tätä sun blogia niin kauan, en ois uskonut että säkin oot sortunut tollasiin tyhmyyksiin, jotenkin sulla on ollut niin asia tekstiä.. no löytäähän ihmisistä lisää puolia eikä kannata tehä ennakointi päätöstä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No silloin tällöin juu. Ja kyllähän minä sorrun tyhmyyksiin, myönnän. (-: Minussa on varmasti paljon puolia mistä ette tiedä, mutta pidetään ne salaisuuksina. (-:

      Poista