sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Epäiletkö milloinkaan, että et jaksaisikaan niellä enempää

Ne jotka eivät koskaan epäonnistu, eivät koskaan yritä mitään.
Tuon aforismin olen hakannut kallooni ja toivon, että se pysyy siellä. Sen avulla olen tehnyt asioita ja toivon, että se auttaisi vielä tulevaisuudessakin. Haluaisin elää mahdollisimman minunlaisen elämän ja kokea todella paljon. Mutta jos ei koskaan uskalla yrittää mitään, elämästäkään ei voi tulla erityisen jännittävä. Myönnän kyllä itsekkin välillä vähän epäröivän, uskallanko minä tehdä tämän ? Mutta yritän aina rohkaista itseäni saamaan uusia kokemuksia.
Joskus sitä tekee isompia sekä rohkeampia päätöksiä ja joskus ne voivat olla pienempiä. Tällä hetkellä mielessäni pyörii hallitus asia. Olen siis pyrkinyt hallitukseen kahden ystäväni kanssa. Yhteensä hallitukseen hakijoita oli 16, joten kaksi opettajaa eivät halunneet päättää, ketkä kaikki pääsevät. Joten nyt meidän pitää tehdä oma vaalimainos ja jokainen koulunoppilas saa äänestää kerran jotakuta henkilöä. Mietin hetken, että luovutanko jo tässä vaiheessa. Tuo aforismi kumminkin pyöri päässäni ja ajattelin yrittää, vaikka minua ei tunne erityisemmin kukaan ja uskon häviäväni, mutta haluan silti yrittää. En minä siitä mitään häviä.
Myös päätöstä, että menisin yksin promotheus leirille, sitä mietin hetken. En kyllä hirveän kauaa, sillä nettisivut rohkaisivat lähtemään mukaan, joten päätin sitten mennä kokeilemaan. Monia uusia ihmisiä, uusi ympäristö, joten miksei ? Pääse edes hetkeksi pois arjen rutiineista. En menetä siitä mitään. No tähän voisi näsäviisaasti vastata, että viikon elämästäni, mutta niitä on tulossa vielä paljon lisää. Toivottavasti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti