perjantai 3. elokuuta 2012

olen sairas joskus ilman mitään tarttuvia pöpöjä

Okei, jouduin poistamaan mun tekstejä, koska niissä esintyi laitosten nuorten nimiä ja kuvia, jota ei saisi levitellä. Joten poistin melkein kaikki tekstini, koska en jaksanut ruveta muokkamaan niitä erityisemmin. Mutta mulla menee hyvin, tai niin hyvin kuin täällä voi mennä. Mulle tuli tänään julisteiden laitto himo, joten niitä on nyt taas hitusen enemmän katossa. Toivottavasti tää viikonloppu olis oikeasti se, milloin saan sen koko katon valmiiksi. Täällä laitoksessa ei edes ole paljon häiritseviä tekijöitä sen suhteen, koska suurin osa nuorista lähti lomille. Joten mitä luulette, pystynkö mä siihen ? TOTTA KAI ! Tai ainakin mä yritän ihan täysillä. 
Tää on muuten viimeinen viikonloppu ennen koulun alkua. Tavallaan on ihan jees, että koulu alkaa, koska pääsee pois laitoksen tunkkaisesta ilmasta. Voi hengailla enemmän kavereiden kanssa, eikä ohjaajat hengitä koko ajan niskaan. Toisaaalta taas tulee taas kokeita, läksyjä, opettajien valituksia.. No mutta onhan siitä ennekin selvitty, joten hyvillä mielin olen lähdössä kouluun.
Mun ajatukset on jotenkin ihan sekaisin ja en saa niitä nyt yhteinäiseksi, joten mulla on jotenkin ihmeellinen olo. Mä mietin aivan yli paljon jotain, mutta en saa vastausta mihinkään ajatukseen. Mun käytös on varmaan ohjaajienkin mielestä jotenkin outoa, kun ne on kysellyt, että onko kaikki hyvin. Totta kai on, miksei olisi ?

                                                                   cee. favim

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti