perjantai 27. heinäkuuta 2012

Eilen itkin, tänään nauran

Nuori - Susta on tullut pahis 
Nuori - Oot oppinut laitoksen säännöille
Nuori- Ooksä ihan sekaisin ?
Ohjaaja - Roosa, mikä sulle nyt on tullut ?
Ohjaaja - Onko kaikki hyvin ?


Pahis, no en nyt sanoisi niin. Ei, en ole oppinut laitoksen säännöille. Kyllä, olen ihan sekaisin. En tiedä mikä mulle on tullut. Kaikki on niin hyvin, että voin vaan nauraa. Niinhän mä nauroinkin. Nauroin niin paljon, että ohjaajat luuli mun sekoavan. Passitti mut huoneeseen sen takia, kun mä nauroin. Mä nauroin huoneessani enkä ymmärtänyt miksi. Rauhoituin ja tulin pois. Ohjaaja katsoi mua ja mun nauru täytti taas talon. Jouduin taas huoneeseen. Sitten mä rupesin itkemään hysteerisesti. Itkin vain, vaikka äsken mä nauroin. Ohjaaja tulee ja kysyy onko kaikki hyvin. Pyydän häntä vain poistumaan. Sinä päivänä mä olin huutanut oma ohjaajalle autossa, kiroillut ja hermostunut. Ohjaaja valehteli ja mä suutuin. Rupesin itkemään autossa. Sitä enemmin mä olin huutanut toissapäivänä ohjaajalle, että mä vihaan sitä ja sen pitäis mennä helvettiin. Näytin vaan keskaria ja huusin koko ajan. Haukuin sitä ja rupesin itkemään. Ohjaaja ei ymmärtänyt mua, joten käskin sen lähteä. Sitä enemmin mä olin joutunut kämppään sen takia, että en ollut syönyt iltapalaa. Sitä enemmin mua oli uhkailtu kämppään joutumisella, kun olin riehunut liikaa ja tartuttanut energisyyttä muihin nuoriin. Joten, mikä mulla on. Sitä mä en tiedä. Ei edes kiinnosta. Haluan täältä helvetistä pois ! 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti