sunnuntai 25. elokuuta 2013

Anna mulle edes yksi kunnon syy

Ensiksi kiitän niitä monia, jotka kertoivat vastauksen edelliseen postaukseen. Olette kaikki todella mahtavia ja sillä luvulla ei niinkään ole merkitystä teidän asemaanne minun silmissäni.

Mutta en pysty nyt kirjoittamaan ajatuksia selväksi, joten pistän vain laulun sanoja, jotka kuvaavat niitä hyvin. Irina - Merkitykset muuttuu.
oon tarkkaillut jo pitkän aikaa itseäni
mä tunnen että en oo niin läsnä
kuin tällaisessa tilanteessa vaaditaan
 en selittää voi kaikkia tunteitani
ne ei oo vääriä, vaikka ne tuntuu
 siltä kuin viillettäis haavaa, mut ei ne voi valehdellakaan 

merkitykset muuttuu jotka tarkoituksen toi
 ympäriltä tuntuu niin monet syyt pois kaikonneen
niin paljon tunteita
syvällä jossain kadonnut multa
 enkä mä löydä niitä en vaikka kovasti etsin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti