keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Joskus vielä kiinni parsitaan saumat

Kysymyspostaukseen saa siis vielä laittaa kysymyksiä, teen sen varmaan viikonloppuna, että siihen asti aikaa kirjoitella ihan mitä vain kysymyksiä minulle. Tai ihan mitä vain tarkoittaa, ettei kysytä esim. puhelinnumeroa. Koska kaikki voivat arvata kaksi kertaa, olenko kertomassa numeroani tänne netti avaruuteen. Olin muuten kaksi viikkoa sitten viikonloppuna kaverini rippijuhlissa. Olin siis siellä sellaisessa mustassa mekossa vähän vaivaantuneena. En yleensä pukeudu mekkoon, joten oloni oli vähän outo. Tykkään kyllä mekoista, mutta en pidä hienostelusta. En oikein tiedä, miten selittäisen sen.
Olen tässä parina päivänä miettinyt, että mitä teen tämän äiti asian kanssa. En ole varma, haluanko olla yhteyksissä hänen kanssaan vai en. Kyllä minä ehkä pystyisin näkemään hänet muualla kuin osastolla. Tiedän, että hän haluaisi hyvittää tekemänsä asiat, mutta haluanko antaa hänelle tilaisuutta tehdä sen ? Tavallaan tunnen itseni luovuttajaksi, koska olin päättänyt, että en ole yhteyksissä äitiin.. Silti näin hänet, mutta oli kyllä tapahtunut asioita, jotka saivat mieleni muuttumaan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti